دفترچه راهنمای باسکول
ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال
درباره وبلاگ


دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشد تجهیز فروشگاه شما تخصص ماست . شماره فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید
نويسندگان
شنبه 9 اسفند 1393برچسب:, :: 10:45 :: نويسنده : مینا نیکنام

باسکول پند دارای گواهی نامه emc در ایران می باشد ، باسکول پند یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان باسکول دیجیتال در بازار مصرفی باسکول است که در تمامی طول فعالیت و تولید باسکول با هدف ارتقاء سطح کیفی سیستم ها قدم برداشته است .

باسکول پند در چندین گروه باسکول جاده ای ، باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی و باسکول آویز در حال فعالیت می باشد ، خرید باسکول پند در تمامی زمینه های ذکر شده پیشنهاد دیجی اسکال می باشد زیرا کیفیت توزین و عمر طولانی دستگاه های پند تضمین شده است .

باسکول پند توانسته است در زمینه باسکول جاده ای اندیکاتور pu850 را با گواهینامه ی emc  که تضمین ثبات نمایشگر اندیکاتور می باشد را عرضه می نماید که در مکان هایی که مواج مغناطیسی ممکن است عملکرد اندایکاتور را دچار خلل نماید مورد استفاده قرار می گیرید زیرا نمایشگر باسکول در برابر این امواج مصون است .

برای اندایکاتور pu850 هیچ محدودیتی مکانی وجود ندارد و کاربرانی که نیاز به خرید باسکول جاده ای یا هر یک از باسکول های پند را دارند با اطمینان خاطر از عملکرد باسکول دیجیتال اقدام به خرید باسکول نمایند ، علاوه بر کیفیت باسکول نکته ی دیگری که در خرید دستگاه قابل ملاحظه و اهمیت زیادی دارد قیمت باسکول می باشد که دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده ای است .

دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول ، محصولات پند را با گارانتی اصلی به مدت  14 ماه تصمین می نماید و تعمیرات باسکول را در مدت گارانتی به صورت رایگان و با اتمام مدت گارانتی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی تولید ارائه می نماید .

شنبه 9 اسفند 1393برچسب:, :: 10:44 :: نويسنده : مینا نیکنام

نصب و راه اندازی باسکول در هر برندی متفاوت می باشد اما به صورت کلی نصب و راه اندازی باسکول دیجیتال امروزه بسیار ساده شده است و دفترچه ی راهنمای نصب باسکول همراه پک خرید باسکول می باشد و خریدار به راحتی می تواند باسکول را نصب و راه اندازی نماید .

تمامی باسکول ها دارای دفترچه راهنمایی هستند که نحوه ی نصب و راه اندازی و طریقه استفاده و توزین را شامل می گردند که نصب باسکول توسط دفترچه راهنما اصولی تر خواهد بود ، انتخاب باسکول به عوامل محیطی ، قیمت باسکول و نوع کاربری آن وابسته می باشد و مشتری زمان خرید باسکول باید به نکات ذکر شده اهمیت بیشتری دهد زیرا تنوع باسکول ها بسیار زیاد بوده و خریدار ابتدا باید عوامل محیطی کار را بررسی نماید و سپس با براورد هزینه های دستگاه مورد نظر به نحوه ی نصب باسکول و نحوه ی توزین مورد نظر نیز دقت نماید .

دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول دیجیتال با برترین برند های موجود و ارائه ی مشاوره ی دقیق در زمینه ی باسکول تمام تلاش خود را برای عرضه ی باسکول دیجیتالی مطابق با نیاز خریدار به کار می گیرد .

شنبه 25 بهمن 1393برچسب:, :: 11:50 :: نويسنده : مینا نیکنام

تعمیرات ترازوی دیجیتال یک اصل اساسی برای خرید ترازوی دیجیتال است و مشتریان برای خرید به این نکته اهمیت می دهد که ترازو دیجیتال مورد خرید دارای خدمات پس از فروش ترازو است یا خیر ، نکته ای که در مورد تعمیرات ترازو پس از خرید پیش می آید ، خدمات در محل است .

گروه مصرفی که برای عملیات فروش و خرید کالا ها و خدمات خود نیاز به ترازوی دیجیتالی دارند همیشه دغدغه ی چگونگی خرید ترازو و انتخاب نوع دستگاه را دارند و این نکته ی حائز اهمیتی است که باید به آن توجه گردد .

خرید ترازوی دیجیتال قسمتی از موضوع مربوط به ترازو دیجیتال است زیرا همان مقدار که نوع دستگاه خریداری شده اهمیت دارد موضوع تعمیرات ترازوی دیجیتال پس از خرید نیز نکته ی مهمی است که خریداران در زمان خرید به آن اهمیت می دهد و گاهی برای خرید یکی از آیتم های اصلی را خدمات پس از فروش ترازو قرار می دهند .

پس از خرید برای استفاده از تعمیرات ترازو در مدت گارانتی باید دستگاه دارای گارانتی معتبر از کارخانه ای معتبر باشد که به خدمات ترازو پس از فروش اهمیت دهد و وجود قطعات ترازو را برای مدتی طولانی تضمین نماید .

تعمیرات ترازو دیجیتال کار ساده ای به نظر می آید اما به دلیل پیچیدگی های برد های تخصصی داخل دستگاه کار ساده ای نیست و باید تعمیر ترازوی دیجیتال توسط افرادی انجام گردد که قبلا دوره ی آموزشی قطعات ترازوی دیجیتالی را دیده باشند .

در صنعت ترازو در ایران تنها دو کارخانه ی قوی وجود دارد که در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال به درستی و با مسئولیت بالا در حال فعالیت می باشند که با برند ترازوی محک و ترازوی پند شناخته شده اند .

دیجی اسکال نماینده ی رسمی ترازو های دیجیتال معرفی شده می باشد که تعمیرات ترازوی دیجیتال را با کادری مجرب و آموزش دیده در محل مشتری به انجام می رساند .

کارخانه ی ترازو محک و ترازو پند نزدیک به 20 سال است که در تولید ترازوی دیجیتال در حال فعالیت می باشند و رقابت شدیدی در تولید دستگاهی با استاندارد بالا دارند و در بازار مصرفی شناخته شده ترین دستگاه ها را ارائه داده اند تا آنجایی که می تواند عنوان بهترین ترازوی دیجیتالی را در صنعتی ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی به این دو شرکت داد .

در صنعت ترازوی آزمایشگاهی نیز AND نیز یکی از بهترین برند ها می باشد که در زمینه ی ارائه ی بهترین ترازوی آزمایشگاهی نفر اول در جهان شناخته شده است و در زمینه ی تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی نیز با تامین قطعات و تعمیرات ترازو با گارانتی معتبر همچنان نفر اول و بهترین کارخانه در صنعت معرفی شده است .

دیجی اسکال در مدت گارانتی دستگاه های معرفی شده خدمات انجام شده را به صورت رایگان و در صورت اتمام گارانتی تعمیرات ترازوی دیجیتال را با تعرفه ی مصوب کارخانه های مربوطه به انجام می رساند .

برای آسایش خاطر از تعمیراتترازو با مشاورین دجی اسکال در قسمت خدمات تماس حاصل نمایید تا به روشی نوین تعمیرات ترازو دیجیتال را با فعال بودن گارانتی انجام داده و مشاوره ی دقیقی جهت خرید ترازو دیجیتال ارائه دهند .

چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:, :: 17:8 :: نويسنده : مینا نیکنام

تعمیر باسکول پس از خرید باسکول دیجیتال حائز اهمیت است و باید اساس خرید قرار گیرد ، تعمیرات باسکول باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد زیرا قطعات باسکول دیجیتالی حساس می باشند و تعمیرکار زمان تعمیرات باسکول دقت بالایی به کار می برد .

باسکول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین دستگاه تنها در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانه ها افرادی که با باسکول ارتباط مستقیم دارند معمولا از نصاب باسکول طریقه ی صحیح استفاده را آموزش می بینند ، در پک خرید باسکول دیجیتال نیز دفترچه راهنمای استفاده از باسکول دیجیتال وجود دارد که با مطالعه دفترچه می توان به راحتی از دستگاه استفاده نمود .

تعمیرات باسکول را به افراد غیر مجاز نسپارید زیرا با دستکاری باسکول دیجیتال توسط افراد غیر مجاز در مدت گارانتی خدمات باسکول غیر فعال می گردد و خدمات انجام شده متحمل هزینه می گردد ، برای استفاده از خدمات پس از فروش باسکول و جلو گیری از آسیب دیدن دستگاه با بروز مشکل با مشاورین ما در مرکز تعمیرات باسکول دیجیتال تماس حاصل نمایید .

باسکول محک و باسکول پند دو برند معروف در صنعت باسکول می باشد که دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی می باشند که بیشترین سهم بازار مصرفی ایران مختص این دو کارخانه است .

باسکول دیجیتالی محک سالهای زیادی است که در صنعت توزین دیجیتال برترین دستگاه ها را ارائه داده و دارای خدمات فوق العاده ی پس از فروش می باشد از سویی باسکول دیجیتالی پند نیز همپای باسکول محک در این صنعت در حال فعالیت می باشد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتالی در برند های ذکر شده می باشد که پس از فروش دستگاه خدمات ارائه شده در مدت گارانتی توسط دیجی اسکال رایگان می باشد و با به پایان رسیدن دوره گارانتی تعمیرات باسکول دیجیتالی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی محصول ارائه می گردد .

تعمیر باسکول در صورت درخواست مشتری در محل مشتری نیز انجام می گیرد .

چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:, :: 17:7 :: نويسنده : مینا نیکنام

خرید باسکول دیجیتال در دیجی اسکال به صورت کاملا دقیق صورت می گیرد ، دیجی اسکال با ثبت قیمت باسکول و امکان مقایسه ی باسکول دیجیتال در چندین مدل انتخاب را ساده تر نموده است ، زمان خرید باسکول در نظر داشته باشید خرید باسکول جهت بر طرف نمودن چه نیازی است و در استفاده از باسکول چه نکاتی اهمیت داشته و قابلیت های درخواستی از باسکول را برای خود لیست نمایید تا انتخاب به صورت کاملا دقیق صورت پذیرد .

باسکول ها انواع گوناگونی دارند که بر اساس نوع فعالیت تعیین می گردند ، انواع باسکول شامل باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی ، باسکول جاده ای ، باسکول نفرکش ، باسکول آویز می گردد که به هیچ عنوان نمی توان یکی از این باسکول ها را جای دیگری استفاده نمود زیرا در این شرایط توزین درست صورت نگرفته و کار دچار اختلال می گردد .

برای مثال باسکول نفرکش تنها جهت توزین نفر در باشگاه ها یا داروخانه و نیز مراکز تفریحی مورد استفاده است که دارای دقت توزین ضعیفی است اگر این باسکول را در کار صنعتی استفاده نمود به آسانی و در مدت زمان کوتاهی باسکول تخریب و کیفیت توزین خود را از دست می دهد .

حتما قبل از انتخاب باسکول با مشاورین دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با ارائه ی توضیحات کامل در رابط با باسکول دیجیتال انتخاب را برای شما آسان و صحیح نمایند .

بهترین باسکول موجود در بازار در حال حاضر باسکول محک ،باسکول پند و باسکول سهند می باشند که دارای کیفیت فوق العاد و بدنه ی کاملا مقاوم هستند .

دیجی اسکال مرکز فروش باسکول دیجیتال دستگاه های معرفی شده را با کیفیت و عمر طولانی تضمین می نماید .

چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:, :: 17:7 :: نويسنده : مینا نیکنام

باسکول چیست ؟ باسکول در حقیقت ترازوی دیجیتال با ابعاد بزرگ است و جهت توزین مواد سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرد ، در گذشته از باسکول با حالت قپونی جهت توزین مواد حجیم استفاده می نمودند امروزه از باسکول دیجیتالی جهت توزین استفاده می گردد .

باسکول به دلیل توزین مواد حجیم و بزرگ باید دارای بدنه ی مقاوم بوده و پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت خوبی برخوردار باشند تا بتوانند علاوه بر وزن مشخص شده مقداری بیشتر از حد مجاز برای تحمل بار اضافی را داشته باشند .

باسکول سیستمی الکترونیکی است که از نمایشگر و بدنه و نیز لودسل طراحی گردیده است و اطلاعات توزین پس از قرار گرفتن کالا بر روی کفه به نمایشگر انتقال می یابد ، باسکول بهترین روش توزین برای مواد حجیم است .

امتیاز بهترین باسکول را می توان به باسکول پند و باسکول محک اختصاص داد که دارای بدنه ی مقاوم بوده و در مدل های گوناگون باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی ، باسکول آویز ، باسکول جاده ای در حال تولید است

در باسکول دیجیتال عمل توزین به عهده ی لودسل است و توزین توسط لودسل صورت می گیرد ، باسکول دیجیتالی می تواند از یک یا چندین لودسل ساخته شود و تعداد لودسل ها بر اساس کفه ی توزین تعیین می گردند و هرچه تعداد لودسل بیشتر باشد توزین دقیق تر می گردد البته از سویی نیز قیمت باسکول گران تر می گردد .

زمانی که لودسل باسکول یک عدد باشد ، کالا یا مواد تقریبا باید در مرکز باسکول قرار گیرد تا توزین دقیق انجام گردد ولی زمانی باسکول دیجیتال چهار لودسل داشته باشد با قرار دادن کالا و مواد در هر گوشه از باسکول توزین دقیق انجام می گردد و باسکول دیجیتالی در هر گوشه ی دستگاه یک لودسل دارد .

چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:, :: 17:6 :: نويسنده : مینا نیکنام

خرید اینترنتی ترازو و باسکول در دیجی اسکال با امنیت بالا فراهم است ، دیجی اسکال جهت آسایش مشتریان امکان خرید اینترنتی را فراهم نموده است ، ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال خریداری شده از دیجی اسکال از مسیر دور دارای 7 روز امکان تعویض دستگاه می باشد .

خرید اینترنتیترازو و باسکول دیجی اسکال و تراز ایران تنها ترین سایت های فروشگاهی در زمینه ی ترازو و باسکول می باشند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت الکترونیکی می باشد ، این نماد به مفهوم سلامت کسب و کار و صداقت در فروش ترازو و فروش باسکول می باشد ، با خرید از دیجی اسکال ، خرید مطمئن خواهید داشت و ترازو دیجیتال یا باسکول دیجیتال خریداری شده از این مرکز اجناس آکبند و اصلی می باشند .

دیجی اسکال علاوه بر فروش ترازو و باسکول مرکز تعمیر ترازوی دیجیتال و تعمیر باسکول می باشد ، خدمات ارائه شده و تعمیرات انجام شده توسط دیجی اسکال دارای گارانتی بوده و در صورت درخواست مشتری در محل مشتری صورت می گیرد ، قیمت باسکول و قیمت ترازو قید شده در قسمت محصولات کاملا به روز می باشد .
شماره  نمایندگی های فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:, :: 17:5 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی آویزی یک نوع ترازوی دیجیتال است که قابلیت توزین از قسمت زیرین ترازو دیجیتال را دارد ، ترازوی آویزی بسیار کم جا بوده و نسبت به تمام نمونه های دیگر ترازو دارای قیمت بسیار مناسبی دارد ، توزین ترازو آویزی به صورت آویز شدن ترازو صورت می گیرد .

ترازوی آویزی دارای بدنه با قدرت بسیار بالا نیست اما قلاب قسمت بالا و قسمت پایین ترازو که به لودسل متصل می باشد دارای مقاوت بالایی است و ترازوی آویزی یک ترازو با اشغال کمتری فضای ممکن است ، انتخاب ترازوی دیجیتال آویز برای کار های خاصی صحیح است و این ترازو جهت استفاده در تمامی صنعت های کاربر توزین توصیه نمی گردد .

ترازوی دیجیتال مناسب جهت آویز نمودن کالا ها می باشد در صورتی که کالا ها را نتوان با ترازو دیجیتالی به صورت رومیزی توزین نمود و یا محدودیت فضا آنقدر بسیار است که استفاده از ترازوی رومیزی امکان پذیر نیست .

خریدار ترازوی آویزی این مسئله را باید در نظر بگیرد که ترازوی دیجیتال انتخاب شده مانند ترازوی فروشگاهی به صورت رومیزی امکان محاسبه مبلغ را نداشته و تنها نمایشگر وزن می باشد که دارای دکمه ی روشن - خاموش و یا پارسنگ می باشد .

دیجی اسکال بهترین مرکز جهت خرید ترازوی دیجیتال و دریافت مشاوره در زمینه ی انتخاب ترازو دیجیتال می باشد از سویی نیز دیجی اسکال بهترین مرکز تعمیر ترازو می باشد و تعمیرات ترازوی دیجیتال در این مرکز دارای گارانتی پس از تعمیرات می باشد

 

چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:, :: 17:5 :: نويسنده : مینا نیکنام

تعمیرات باسکول در محل مشتری جهت رفاه حال مشتریان راه اندازه ی شده است ، تعمیر باسکول در محل با ارسال تعمیرکار باسکول صورت می پذیرد و تمام تلاش خود را جهت بر طرف نمودن مشکل دستگاه در محل به کار می بندند تا هزینه ی دیگری برای مشتری ایجاد نگردد .

دیجی اسکال مرکز تعمیر باسکول دیجیتال می باشد و با استفاده از قطعات فابریک یکی از معتبرترین نمایندگی تعمیرات باسکول دیجیتال شناخته شده است ، خدمات باسکول صورت گرفته توسط دیجی اسکال دارای گارانتی و خدمات می باشد .

مشکلات باسکول دیجیتال و روش بر طرف نمودن
مشکل باسکول دلیل بروز مشکل و طریقه بر طرف نمودن آن تعمیرات باسکول در محل تعمیرات در نمایندگی باسکول 
باسکول با باتری عمل نمی نماید . اگر این عمل چندین بار پیش آمده و باتری باسکول عمل نمی نماید یا مدت زمان کمی شارژ نگه می دارد ، باتری خراب بوده و باید تعویض گردد . بلی  
باتری باسکول شارژ نگه نمی دارد . بعد از چندین بار تعویض باتری باسکول متوجه می شوید باسکول با باتری درست کار نمی کند ، مشکل از قسمت شارژر باسکول می باشد که باید تعویض شود .   بلی
نمایشگر باسکول پرش دارد . مشکل از قسمت تغذیه باسکول می باشد که نمایشگر دچار پرش می گردد . بلی  
باسکول روشن نمی شود . برق به دستگاه نمی رسد ورودی برق را چک نمایید .    
باسکول با برق عمل نمی کند و روشن نمی شود . پاوربرد باسکول سوخته و برق به دستگاه نمی رسد . بلی  
با قرار دادن کالا نمایشگر تغییر نمی کند و وزن به نمایش در نمی آید . ممکن است در این حالت لودسل دچار آسیب شده یا انتقال اطلاعات از طریق کابل از لودسل به نمایشگر صورت نمی گیرد .   بلی
متراژ کابل باسکول کم بوده و قصد افزایش متراژ کابل باسکول را دارید . افزایش کابل باسکول امکان پذیر است اما باید کابل از قسمت ابتدا تا انتها تعویض و یک کابل جدید متصل شود . بلی  
یکی از نمایشگر ها نصفه نشان می دهد . led نمایشگر نیم سوز شده و باید تعویض گردد . بلی  
تمامی نمایشگر یا نیمه نمایش می دهند . فلت نمایشگر باسکول پاره یا به صورت کامل قطع شده است و باید تعویض گردد . بلی  
دکمه های کیبرد با فشردن عملی را به نمایش در نمی آورند . کیبرد خراب شده و باید تعویض گردد . بلی  
کلگی نمایشگر شکسته است . کلگی به صورت کامل تعویض می گردد .   بلی
باسکول قفل نموده است این مشکل برای باسکول محک پیش می آید با تماس با نمایندگی باسکول و دریافت کد مشکل بر طرف می گردد .    
باسکول صدای بوق متدد می دهد . بار قرار گرفته بر روی سینی بیش از وزن مجاز بوده و لودسل در اصطلاح خوابیده است .   بلی

 

چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:, :: 17:4 :: نويسنده : مینا نیکنام

رله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند جهت تنظیم وزن ورودی بر روی باسکول طراحی می گردد ، رله ی قطع کن باسکول از یک برد تشکیل شده است که به برد باسکول اتصال می یابد و با تکمیل شدن وزن تعیین شده به مخزن ورودی فرمان قطع صادر می نماید ، استفاده از رله ی قطع کن باسکول برای تنظیم وزن دلخواه در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی به کار می رود ، رله ی قطع کن با امکان تنظیم 4 وزن دلخواه می باشد ، رله باسکول تنها به باسکول پند اتصال می یابد و تنها باسکول پند را می توان تنظیم وزن برای توزین دلخواه نمود .

روش نصب رله قطع کن برای باسکول صنعتی پند :

ابتدا باسکول دیجیتال را باز نموده و به mode تنظیمات رفته با کلید start به قسمت رله ی قطع کن می رویم و با دکمه ی mode وارد رله شده و چهار رله را با دکمه ی on / off فعال می کنیم ، جامپر را برداشته و باسکول را خاموش روشن نمایید .

دکمه ی start را نگه داشته و باسکول دیجیتال را روشن نمایید ، مقدار وزن دلخواه را با دکمه ی mode و start تعریف کرده و با on / off تایید نمایید تا چهار رله تا آخر انجام دهید .

اگر می خواهید رله ی قطع کن توسط فرمان دستی تنظیم شود باسکول را در حالت manual قرار دهید و در صورت تمایل جهت تنظیم رله ی قطع کن باسکول به صورت اتوماتیک کلید atuo را انتخاب نمایید .

جهت تعمیر باسکول یا تعمیر ترازو با مشاورین ما در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید .

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دفترچه راهنمای باسکول و آدرس manualscale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: