دفترچه راهنمای باسکول
ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال
درباره وبلاگ


دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشد تجهیز فروشگاه شما تخصص ماست . شماره فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید
نويسندگان
ترازوی وزن کشی بیورر با جنس بدنه شیشه مقاوم با طرحی جدید و مدرن توسط آلمان ساخته شده است ، ترازو خانگی بیورر دارای دو صفحه نمایش دیجیتال و آنالوگ است. ظرفیت این ترازو 180 کیلو گرم با دقت 100 گرم است. ابعاد کلی 34×40×3.1 برای استفاده در منزل بسیار مناسب است.ترازو خانگی بیورر با طرحی خاص و مدرن توسط شرکت آلمانی بیورر طراحی و ساخته شده است که دارای کیفیت و دقت بالایی است. شما با قرار گرفتن بر روی اینترازو زیرپایی در هنگام وزن کشی احساس جالبی را تجربه خواهید کرد.

 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs58 180 کیلو گرم 100 گرم 34×40×3.1



 

با طراحی و ساخت آلمانی و بدنه ای از جنس شیشه نشکن و استیل برای مصارف خانگی ساخته شده است که دارای مقاومت بالا و دقت زیادی است ، ظرفیت 150 کیلو گرمی آن و ابعاد 33×33×1.7 سانتی متری آن را برای استفاده در خانه ها بسیار مناسب کرده است.ترازو بیورر برای ارزیابی سلامت و نظارت بر روند وزنی افراد مناسب است ، اگر شما از طرح های متفاوت و جدید خوشتان می آید شرکت آلمانی بیورر ترازو های خانگی متنوعی را برای استفاده شما طراحی کرده است.
 
 





مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs44 150 کیلو گرم 100 گرم 33×33×1.7



 

سه شنبه 19 مرداد 1395برچسب: ترازو بیورر, :: 15:27 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازو وزن کشی بیورر محصولی از کشور آلمان بوده و در گروه ترازوی خانگی قرار گرفته است ، جنس بدنه دستگاه شیشه نشکن است و دارای صفحه نمایش LCD است ترازو خانگی از تکنولوژی لرزشی برای روشن شدن بهره می برد و شما با تکان دادن آن می توانید آن را روشن کنید ، اگر بر روی ترازو ، وزنی بیش از ظرفیت آن قرار گیرد ترازو هشدار می دهد ، برای بهینه شدن مصرف انرژی ترازو دارای خاموشی خودکار است که در صورت عدم استفاده طولانی مدت خاموش می شود ، البته برای خاموش کردن ترازو زیر پایی می توان با استفاده از دکمه نیز آن را خاموش یا روشن نمود ، ترازو غیر قابل شست و شو می باشد و از یک عدد باتری 3 ولت لیتیومی برای تامین انرژی استفاده می کند ودارای استاندارد اروپا  ودفترچه راهنمای فارسی ، انگلیسی و آلمانی می باشد





مدل  ظرفیت توزین  دقت توزین  ابعاد
 ترازو بیورر gs27 black flower  150 کیلو گرم  100 گرم  30×30 سانتی متر

ترازو سکا مدل آویز عقربه ای جهت توزین اطفال و نوزادان در مراکز درمانی می باشد ، ترازو آویز سکا ساخت آلمان با رعایت استاندار های توزین بوده و دارای ظرفیت 25 کیلو گرم با دقت توزین 25 گرم می باشدترازو به صورت پرتابل بوده و به راحتی قابل حمل می باشد قسمت قلاب ترازو سکا از قسمت بالا به محلی که از اطراف ، ترازو با مانعی برخورد ننماید آویز می شود و با قرار گیری نوزاد داخل کیسه ی توزین و آویز شدن از قسمت قلاب زیرین ، ترازو موجب نمایش وزن نوازد به صورت عقربه ای می گردد ، بدنه ی ترازو و کیسه ی توزین کاملا مقاوم طراحی شده اند و در زمان توزین آسیبی به نوزاد وارد نمی گردد .

شنبه 2 مرداد 1395برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی رطوبت سنج آدام از تولیدات کمپانی آدام است که در ظرفیت 50 گرم و دقت توزین 0/01 تولید می گردد از قابلیت های ویژه ی این ترازو امکان اتصال به کامپیوتر و نیز تعیین 1 تا 100 رنج رطوبت و نیز قابلیت تنظیم دما از 50 تا 160 درجه را دارا می باشد تولید این ترازو توسط کشور انگلیس صورت گرفته است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

شنبه 2 مرداد 1395برچسب:, :: 11:37 :: نويسنده : مینا نیکنام
ترازو عقربه ای معرفی شده محصولی از سکا آلمان می باشد ، ترازو سکا 760 دارای کفی بسیار نرم در قسمت توزین بوده که با قرار گیری فرد نمایشگر عقربه ای بر روی شماره ی وزن نفر توقف می نماید و توزین صورت می پذیرد ، با تمام شدن توزین و خالی شدن قسمت سینی توزین عقربه های نمایشگر به صفر باز گشته و آماده ی توزین بعدی می گردد ، ترازوی سکا در رنگ های متنوع با سلیقه های گوناگون قابل انتخاب می باشد . ظرفیت توزین ترازو 150 کیلو گرم با دقت 1 کیلو گرم می باشد که وزن در نمایشگر عقربه ای دستگاه قابل مشاهده است

 

شنبه 2 مرداد 1395برچسب:, :: 11:34 :: نويسنده : مینا نیکنام

پارسنگ یا قابلیت صفر کردن ترازو، مفهوم انتقال ترازوی دیجیتال به حالت توزین بدون در نظر داشتن اقلام یا شیء روی سینی توزین است و با فشردن کلید پارسنگ که در قسمت کیبرد می باشد پارسنگ انجام می گردد ، پارسنگ به دو شکل است که شامل پارسنگ مکانیکی یعنی با فشردن کلید یا پارسنگ الکترونیکی به معنای عملیات خودکار پارسنگ می گردد .

برای پارسنگ مکانیکی که در اکثر ترازو های دیجیتال وجود دارد برای قرار دادن کالایی بر روی سینی توزین مانند ظرفی که بنا است با ریختن موادی درون آن وزن مواد محاسبه شود به کار می رود ، پارسنگ الکترونیکی زمانی است که ظرف و مواد به صورت کامل از روی سینی برداشته می شوند که ترازوی فروشگاهی به صورت خودکار صفر می گردد در صورتی که در بعضی از ترازو ها این عملیات به صورت دستی بوده و با برداشتن کالا از روی سینی صفحه نمایشگر به اندازه ی وزن ظرفی که صفر شده بود منفی وزن می زند که در این زمان با فشردن کلید پارسنگ ، توزین سینی ترازو به حالت استاندارد باز می گردد .

همه ما هنگام مراجعه به فروشگاه ها با این صحنه مواجه شده ایم که گاهی فروشنده و یا کاربر ترازوی فروشگاه ، جنس مورد نظر ما را با وجود قرار داشتن اجسام دیگر بر روی ترازو وزن می کند ، یا در مواردی از ظرف های مختلف برای قرار دادن محصول مورد نظر درون آن استفاده می شود که خود آن ظروف دارای وزن مؤثر است و می تواند در وزن جنس مورد نظر ما را در سنجش تاثیر بذارد .

در ترازوهای قدیمی ، افراد ابتدا باید صفحه ترازو رو خالی می کردند تا بتوانند وزن صحیح جسم مورد نظر را محاسبه کنند و یا در صورت نیاز به ظروف دارای وزن مؤثر ، باید ابتدا جنس مورد نظر را با ترازو وزن می کردند و سپس درون ظرف می ریختند و یا اینکه قبلا وزن مؤثر ظرف را می سنجیدند و با در نظر آن وزن میزان درخواستی از آن جنس را درون آن قرار داده و به صورت دستی محاسبه می کردند ، در این شرایط کاربر ترازو برای توزین اجسام مختلف باید هر جسم را به صورت جداگانه روی ترازو قرار داده و وزن می کرد .



 در ترازوهای دیجیتال امروزی امکان جدیدی تعبیه شده است که کاربر ترازو می تواند به وسیله آن فشار وارد بر ترازو را صفر کند تا وزن خالص جسم مورد نظر محاسبه شود ، این امکان با طراحی دکمه ای بر روی ترازو که غالبا با اسم Zero نام گذاری می شود ، در نظر گرفته شده است. شما با فشردن این دکمه می توانید نسبت تعلیق ترازو را صفر کنید ، این امکان برای جلوگیری از دخیل شدن وزن اجسام مختلف و ناخواسته بر روی وزن جسم مورد نظر استفاده می شود ، همچنین از این امکان ترازو برای وزن کردن چند جسم به صورت یکجا هم می توان استفاده کرد. در مواردی هم که نیاز به سنجش وزن ترکیبی اجسام داریم ، این ویژگی ترازو بسیار کاربرد دارد .

 



شنبه 2 مرداد 1395برچسب:, :: 11:32 :: نويسنده : مینا نیکنام
اگر بخواهیم در مورد انواع ترازوی نفرکش بگوییم انواع ترازوی نفرکش در دیجی اسکال شامل ترازوی عقربه ای ، ترازوی نفرکش دیجیتال و انواع مدل ها با قابلیت هایی فراتر از توزین قابل انتخاب و خرید می باشد ، ترازو دیجیتال نفرکش یا زیر پایی جهت توزین نفر در منازل و در سطحی بالا تر در استخر و باشگاه ها می باشد .
داشتن وزنی متعادل و تناسب اندام برای افراد در زندگی امروزی مهم است ، به همین دلیل افراد می خواهند از وزن خود و تغییرات آن آگاه شوند ، تا بتوانند به وزن مطلوب خود برسند و یا آن را حفظ کنند ، برای این هدف نیاز به ترازوهای نفرکش است ، این ترازو ها برای توزین وزن افراد ساخته شده است که غالبا ظرفیتی تا 200 کیلوگرم دارند ، دقت سنجش وزن این ترازوها نسبت به ترازوهای فروشگاهی کمتر است .
اینکه افراد بتوانند به طور مداوم از وزن خود آگاه شوند و بر روی افزایش و کاهش وزن خود نظارت کنند نیاز دارند که ترازوی نفرکش را در منزل خود داشته باشند ، به همین منظور ترازوزیر پایی در ابعاد کوچک و برای مصارف خانگی ساخته شده است .
ترازوهای نفرکش دارای دو نوع ترازو عقربه ای و دیجیتال است .
ترازو نفرکش عقربه ای برای نشان دادن وزن فرد از یک عقربه و یک صفحه که اعداد وزن بر روی آن نوشته شده است تشکیل می شود ، با قرار گیری فرد روی صفحه توزین ترازو ، عقربه روی هر عددی که بایستد آن عدد به عنوان وزن فرد محسوب می شود .
ترازو های عقربه ای دارای دقت بالایی در وزنکشی نیستند و معمولا دارای خطای 1 کیلوگرم می باشند .
 ترازو عقربه ای برخلاف ظاهری که دارند ، دقت توزین حساسی در برابر صدمات و ضربات دارند و جابه جایی بیش از حد افراد بر روی آن و یا ضربه خوردن های شدید باعث می شود ترازو دقت خود را از دست بدهد ، تعمیر ترازو عقربه ای هم چندان فایده ای ندارد و نمی تواند دقت اولیه ترازو را برگرداند .

ترازو نفرکش دیجیتالی برای نشان دادن وزن افراد از صفحه دیجیتالی که روی ترازو تعبیه شده است استفاده می کنند ، ترازوهای نفرکش دیجیتالی دارای دقت بالاتری نسبت به ترازوهای عقربه ای هستند و غالبا خطای آن ها در حدود 100 گرم است ، این ترازوها بر خلاف ظاهر شیک و ظریفی که دارند ، دقت توزین مقاومت تری در برابر صدمات و ضربات دارند و دقت سنجش ترازو به راحتی کاهش نمی یابد .
ترازوی دیجیتالی دیگری که در گروه ترازو نفرکش دیجیتال قرار می گیرند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی است ، این دستگاه علاوه بر سنجش وزن افراد ، میزان چربی ، آب ، اضافه وزن و کمبود وزن و حتی در برخی از مدل ها میزان کالری و پروتین بدن را هم میسنجد ، برخی از این ترازو ها دارای حافظه کاربرهای مختلف اند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی در دو مدل خانگی و باشگاهی تولید می شود .

برای تماس با مشاوران ما وخرید با شماره تلفن های دیجی اسکال در زیر تماس حاصل فرمایید :
 خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123 و نمایندگی ها : 02133124701 - 02166919620 و  : 09123124701

 




پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دفترچه راهنمای باسکول و آدرس manualscale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: