دفترچه راهنمای باسکول
ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال
درباره وبلاگ


دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشد تجهیز فروشگاه شما تخصص ماست . شماره فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید
نويسندگان
پنج شنبه 15 شهريور 1397برچسب:, :: 13:48 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی جیبی برای مشاغلی که می خواهند محصولاتی که وزن کمی دارند را توزین کنند مناسب است . ظرفیت  ترازو  500 گرم است . کالیبره ی ترازو خودکار است و ترازو بعد از 30 ثانیه خاموش می شود . ترازو را باید روی سطح صاف بگذارید بعد روشن نمایید .برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید یا با شماره ی 66087814-021 الی 17، 66940107-021 تماس حاصل نمایید .

ترازو جیبی دیجیتال مدل Diamond A04

پنج شنبه 31 خرداد 1397برچسب:, :: 13:20 :: نويسنده : مینا نیکنام

روش تنظیم دقت ترازوی محک روی 2 گرم جهت افزایش دقت ترازو محک در حالت توزین می باشد ، زمان خرید ترازوی محک ، دقت ترازو 10 گرم می باشد و می توان این دقت ترازو را افزایش داد و حساسیت توزین را به شرایط دلخواه انتقال داد .
دقت ترازوی دیجیتال به هر مقدار به صفر نزدیک تر باشد ، دقت ترازو دیجیتال ایده ال تر می گردد و می توان مواد ارزشمند رو که از نظر قیمت اهمیت دارند با حساسیت بالاتری توزین نمود ، یکی از امتیاز های برجسته ی ترازوی محک ، دقت توزین ترازو می باشد که 2 گرم است و این برای خریداران بسیار اهمیت دارد زیرا ترازوی فروشگاهی در زمان توزین بسیار دقیق عمل نموده و در نهایت توزین دقیق تری دارد .
روش تنظیم دقت ترازو محک در دقت 2 گرم به شرح زیر است .
    ترازو را با کلید اصلی خاموش نمایید .
    کلید د حافظه را نگه داشته و سپس با کلید اصلی ترازو را روشن نمایید .
    بعد از شنیدن صدای بوق ممتد دست خود را از کلید د حافظه بر دارید .
    سپس با کلید های 0 تا 9 که در قسمت راست ترازوی محک قرار دارد کد 378190 را وارد نمایید .
    پس از وارد کردن کد ذکر شده کلید فلش بالا را انتخاب نمایید .
    مجدد کلید د حافظه را انتخاب نموده و سپس ترازوی فروشگاهی را خاموش نمایید .
    ترازو را خاموش نموده و مجدد روشن نمایید پس از پایان شمارش معکوس ترازو دیجیتالی کلید تنظیم و سپس کلید د را انتخاب نمایید .
    سپس کلید فلش بالا را چند بار بزنید تا دقت ترازو فروشگاهی به 2 گرم تنظیم گردد ، و پس از ان مجدد کلید د حافظه را انتخاب نمایید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید




پنج شنبه 16 فروردين 1397برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : مینا نیکنام

 سایت دیجی اسکال بازار تجارت الکترونیک خرید و فروش ترازو درایران است سایتی است که در آن شما دارای حق انتخاب از میان گستره ای از گزینه های موجود در میان دسته های مختلف و متنوع ترازو و باسکول هستید ودر سایت scale تمامی انواع ترازوها در یک جا گردآوری شده است و همین امر باعث سهولت درانتخاب و خرید آنلاین انواع ترازو و باسکول می شود دیجی اسکال از بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال از معتبرترین برندها درانواع مختلف می باشد تجهیز فروشگاه شما تخصص ماست .
در دیجی‌اسکال بچرخید با مقایسه و بررسی تخصصی انواع برند های ترازو و با چند کلیک انتخاب و خرید کنید. با این روش علاوه بر سادگی و سهولت خرید، از خدمات ارزنده دیگری مانند هفت روز ضمانت بازگشت، ضمانت اصل بودن دستگاه ، تضمین بهترین قیمت، تحویل سریع و ارسال کالا به سراسر کشور برخوردار گردید
فروش تمامی ترازوها و باسکولها در دیجی اسکال به همراه گارانتی و به چند صورت حضوری و یا با تماس تلفنی و حتی اینترنتی امکان پذیر است.


شماره  نمایندگی های فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021
 

پنج شنبه 14 دی 1396برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : مینا نیکنام

 دستگاهی با نمایشگر سوپری از نوع SB53 می باشد. این باسکول بی نظیر که از نظر قیمت باسکول بسیار مناسب است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است در فروشگاه تجهیزات با یکسال گارانتی عرضه می شود. باسکول تک لودسل با این مدل دارای چهار چرخ از نوع تره باری است که در هنگام خرید باسکول باید به این نکته توجه نمایید. نمایشگر قیمت در این باسکول موجب شده تا علاوه بر وزن ، قیمت نیز بر روی نمایشگر دستگاه قابل رویت باشد. در زمان توزین مواد ، دستگاه دارای حساسیت 200 گرم می باشد. سینی در این مدل باسکول 1.5 تن از جنس گالوانیزه ساخته شده و با رنگ کوره ای پوشانده شده است علاوه بر این بدنه باسکول نیز از فلز مستحکم طراحی و تولید شده است. این محصول با کیفیت ایرانی را می توانید با گارانتی اصلی از فروشگاه بزرگ تجهیزات خریداری نمایید.
این دستگاه را می توان با توجه به ویژگی ها و قابلیت های کاربردی که دارد به عنوان یکی از برترین انواع باسکول بی نظیر دانست. این مدل باسکول دارای کیفیت بسیار بالا و دقت فوق العاده ای است که با داشتن حسگر سنجش وزن با گارانتی بین المللی دقت آن دو چندان شده است. این باسکول صنعتی مجهز به یک مودم و نمایشگر از نوع وایرلس بوده و علاوه بر این دارای یک جعبه محافظ مختص به نمایشگر نیز می باشد. این دستگاه از برق شهری به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند و در زمان قطعی برق نیز از باتری پشتیبان برای ادامه فعالیت خود بهره می گیرد. لازم به ذکر است که باتری در این دستگاه قابل شارژ بوده و از ظرفیت 200 ساعت کاری برخوردار است. خروجی R23 ، رده درستی C3 و حافظه از دیگر مشخصات این باسکول بی نظیر است. این دستگاه بسیار مقاوم است و در برابر عوامل و شرایط مختلفی ، مصون است. توجه داشته باشید که انواع باسکول 1.5 تن بی نظیر در دو نوع باسکول تک لودسل و 4 لودسل عرضه می شوند که در هنگام خرید باسکول باید به آن توجه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : 66069164-021


<%= Title %>

باسکول جک پالت 2 تنی توزین دار شرکت حداد ماهر یک باسکول متحرک است. این باسکول دارای دقت 500 گرم است که بسیار عالی به نظر می رسد. کاربرد این جک پالت ها برای جابجایی پالت های موجود در انبارها، سرد خانه ها، فروشگاه های بزرگ و غیره استفاده می شود. با وجود ظرفیت 2 تنی، کیفیت شاخک ها باید به اندازه کافی بالا باشد تا دچار مشکل نشوند؛ از این رو شاخک های یک متری این محصول با فلز مقاوم ساخته شده که به نوعی تضمین کیفیت و دوام محصول است. چرخ ها نیز یکی دیگر از اعضای ثابت جک پالت ها هستن که دوراقع یکی از اعضای کلیدی آن است. همانطور که مستحضر هستید جک پالت ها نوع دستی لیفتراک هستند و جابجای توسط "نفر" صورت میگیرد.
جک پالت های شرکت حداد ماهر دارای 15 ماه گارانتی نیز هستند که خیالتان را از بابت خدمات پس از فروش و همچنین تضمین اصالت کالا راحت می کند.
مزایا :
- ظرفیت توزین 2 تنی
- دقت 500 گرمی
- شاخک نسبتا بلند
شماره تماس : 66087816-021
 

ساخت داخل است و در چهار نوع با چهار ظرفیت توزین مختلف عرضه شده است. ظرفیت های ترازوی آزمایشگاهی سهند مدل DY-F1 به ترتیب 15 کیلوگرم، 30 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 60 کیلوگرم است. حساسیت این انواع در دو نوع نخست 2 گرم، در وزن 50 کیلوگرم 5 گرم و در 60 کیلوگرم 10 گرم است. این بازه برای و ظرفیت های موجود، می تواند بیش از استفاده فروشگاهی، استفاده صنعتی نیز داشته باشد و گستره بزرگی از مصرف کنندگان را پوشش دهد. طراحی ترازو علمک دار سهند مدل DY-F1 خاص است و در بازار ترازوهای فروشگاهی نظیر ندارد. چراکه به جای طرح استیل کفه یا سینی، از طرح چوب برای سینی استفاده کرده است و جلوه ای منحصر به فرد به آن داده است. علمک این ترازوی ایرانی نیز به رنگ طلایی در آمده است تا از نظر ظاهری با تمامی ترازوهای فروشگاهی بزار تفاوت داشته باشد. نمایشگر سه تکه این ترازو از نوع LCD است و برای نمایش قیمت و قیمت کل و وزن تعبیه شده است. اعداد نصب شده بر روی صفحه کیبورد ترازو به فارسی است و به شکل برجسته ساخته شده اند.

دارای نمایشگر hw بوده و یکی از نمونه های باسکول صنعتی است که دارای گارانتی یکساله است که در هنگام خرید باسکول ارائه می شود. این باسکول با دقت 50 گرم به توزین می پردازد و مجهز به نمایشگر قیمت نیز می باشد. این باسکول تک لودسل بسیار با کیفیت بوده و ساخت گروه صنعتی بی نظیر است. از نظر قیمت باسکول ، این مدل باسکول صنعتی را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه تجهیزات خریداری نمایید. یکی از قطعات مهم در باسکول ، سینی است که در این دستگاه از جنس گالوانیزه می باشد. علاوه بر این برای مقاومت بیشتر، این مدل باسکول دارای بدنه فلزی می باشد و بسیار مقاوم است. نکته دیگری که در هنگام خرید باسکول باید توجه داشته باشید این است که این باسکول بدون چرخ، فاقد چاپگر است.

از دیگر ویژگی های این باسکول بی نظیر می توان به رنگ کوره ای بدنه آن اشاره کرد. علاوه بر این ، این مدل باسکول فروشگاهی دارای رده درستی C3 بوده و به یک لامپ جهت نمایش میزان شارژ تجهیز شده است. پارسنگ ظرف خالی Tare و صفر اتوماتیک از دیگر مشخصات این مدل باسکول است. نکته قابل توجه دیگر، وجود حافظه در این مدل دستگاه می باشد. لودسل در این مدل باسکول 60 کیلویی دارای گواهینامه بین المللی نیز می باشد. باتری در این مدل باسکول قابل شارژ بوده و با هر بار شارژ کامل باتری ، دستگاه قادر است تا 200 ساعت به صورت مداوم فعالیت نماید. یکی دیگر از امکاناتی که در این باسکول بی نظیر تعبیه شده است، تعبیه خروجی RS 232 در آن می باشد. نمایشگر LED و LCD با نور پس زمینه از دیگر مشخصه های این باسکول است.
شماره تماس : 66935377-021

 

چهار شنبه 28 تير 1396برچسب:, :: 13:47 :: نويسنده : مینا نیکنام

نصب بسیار آسان ترازو بر روی دیوار تنها با یک پیچ  و جنس این محصول ازآلومینیوم می باشد

ترازو دیجیتال کمری EB 9121 :

- ظرفیت ترازو : 150 کیلوگرم
- ضخامت شیشه : 6 میلی متر
- ابعاد  : 3*26.5*30.3 سانتیمتر
- وزن ترازو : 1.4 کیلوگرم
- ابعاد صفحه: 22.5*46.5 میلیمتر
- درجه بندی توزین  : 100 کیلوگرم
- مجهز به ۴ سنسور کشش سنج برای اندازه گیری دقیق

ترازو-دیجیتال-کمری-EB-9121

چهار شنبه 14 تير 1396برچسب:باسکول سکه ای , :: 11:20 :: نويسنده : مینا نیکنام

باسکول سکه ای در واقع همان باسکول نفرکش می باشد  که برای توزین نفر مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل داشتن صندوق پول در قسمت زیر نمایشگر به باسکول سکه ای نیز معرفی می گردد .باسکول فوق به دلیل داشتن صندوق پول با عنوان منبع درآمد در فروشگاه ها  می تواند مورد استفاده قرار گیرد

 Image result for ‫باسکول سکه ای‬‎

پنج شنبه 8 تير 1396برچسب:, :: 10:45 :: نويسنده : مینا نیکنام

ارتباط ترازو ژاپنی AND سری GF به نمایشگر دوم امکان پذیر بوده و استفاده از نمایشگر دوم جهت نمایش وزن علاوه بر نمایشگر اول ترازو برای دید بهتر خریدار در فروشگاه ها به کار می رود ، جهت ارتباط ترازوی آزمایشگاهی به نمایشگر دوم به روش زیر اقدام می گردد .

    ترازو را روشن کنید
    اتصالات نمایشگر و ترازو را به برق ارتباط دهید
    کلید sample را چند ثانیه نگه دارید
    روی نمایشگرترازو عبارت sif به نمایش در می آید
    دکمه ی sample را چند بار پشت سر هم فشار دهید تا زمانی که بر روی نمایشگر عبارت DOUT ظاهر گردد
    سپس کلید Print را فشار دهید
    روی نمایشگر PRT 0 به نمایش در می اید
    با کلید ZERO v را فشار دهید تا به PRT 3 برسد
    کلید PRINT را انتخاب نمایید
    سپس اطلاعات علاوه بر روی نماییشگر ترازوی دیجیتال به قسمت نمایشگر دوم نیز انتقال می یابد

 

شنبه 27 خرداد 1396برچسب:, :: 13:7 :: نويسنده : مینا نیکنام

 

 

مدل: 2000-UT-A
ظرفیت: 2000 کیلوگرم
دقت : 1 کیلوگرم
کنترل عملکرد باسکول از فاصله 20متری(بدون حضور مانع)
دارای ریموت کنترل
ارتفاع اعداد در صفحه نمایش   2.5cm
صفحه نمایش LED
منبع تغذیه: باطری قابل شارژ، 220V

پنج شنبه 18 خرداد 1396برچسب:, :: 9:31 :: نويسنده : مینا نیکنام

راهنمای نصب چاپگر حرارتی ترازوی محک مدل MMP48 بر روی ترازو و باسکول ، جهت صدور فاکتور فروش در ترازو و باسکول محک از پرینتر حرارتی استفاده می گردد ، نحوه ی راه اندازی پرینتر ترازو و باسکول محک تنها در مدل بدون پرینتر امکان پذیر بوده و به روش زیر می باشد .
مشخصات راهنمای نصب چاپگر حرارتی ترازوی محک :

    نوع چاپگر ترازو حرارتی
    سایز رول کاغذ 57 میلیمتر
    محدوده ی چاپ 48 میلیمتر
    سرعت چاپ 48 کاراکتر در خط
    384 پیکسل در خط
    203 پیکسل وضوح در چاپ
    قطر رول کاغذ حرارتی 50 میلیمتر
    ضخامت کاغذ ترازو 50 الی 60 گرم بر متر مربع
    نوع ارتباط rs232
    شرایطی محیطی 0 ~ 40 درصد
    2 الی 5 میلیون خط عمر مفید هد چاپگر

 
نصب و راه اندازی چاپگر :

    درب چاپگر را بردارید تا به هد آن دسترسی داشته باشید .

    رول کاغذ را به نحوی که در شکل نشان داده شده است در محفظه مخصوص قرار دهید ، اهرم را که در سمت راست غلطک هد قرار دارد به طرف جلو بکشید تا غلطک از هد فاصله بگیرد .

    کاغذ را از زیرغلطک هد و ازبین هد و غلطک عبور دهید و به سمت بالا بکشید که طرف حساس کاغذ باید به سمت هد چاپگر و طرف غیر حساس آن باید به سمت غلطک هد باشد (جهت تشخیص طرف حساس کاغذ می توان با استفاده از یک وسیله نوک تیزبر روی طرف حساس کاغذ به طوری که پاره نشود ،خط سیاهی پدید می آید . )

    اهرم را به حالت اولیه برگردانید .

    کاغذ را از شیار درب چاپگرعبوردهید و درب را درجای خود قرار دهید .

 
 کلید روشن / خاموش

    کلید روشن / خاموش در پشت چاپگر قرار دارد . دقت کنید قبل از اتصال چاپگر به برق شهر و ترازو ،این کلید در وضعیت خاموش قرار داشته باشد .

    کابل اتصال چاپگر به ترازو

    به وسیله این کابل می توانید چاپگر و ترازو را به یکدیگر متصل نمایید .

    روشن کردن چاپگر

    کلید روشن / خاموش را در حالت روشن قراردهید تا دستگاه روشن شود . دراین حالت ابتدا چراغ های چاپگر شروع به چشمک زدن می کنند و بعد از این که چراغ های سبز و قرمز در حالت روشن کامل قرار گرفتند و کاغذ چاپگر اندکی به بیرون حرکت کرد چاپگر آماده استفاده است .

    تست چاپ

    برای اطمینان از عملکرد درست چاپگر ، قبل از روشن کردن دستگاه کلبد آماده به کار online)) را فشار دهید و نگه دارید و چاپگر را روشن کنید سپس در این حالت بعد از روشن شدن چاپگر و بعد از اتمام چشمک زدن چراغ ها ، کلید online را رها کنید ، در این صورت چاپگر شروع به چاپ می کند . در صورتی که کاغذ به بیرون هدایت شد ولی چیزی بر روی ان چاپ نشد نشان دهنده این است که کاغذ به صورت برعکس داخل چاپگر قرار گرفته است .

    آشنایی با عملکرد کلیدها و چراغها

    کلید آماده به کار (online)

    این کلید برای فعال و غیر فعال کردن چاپگر مورد استفاده قرار می گیرد در حالت فعال چراغ سبز روشن است و چاپگر اطلاعات دریافتی را چاپ می کند در حالت غیر فعال چراغ سبز خاموش است و چاپگر اطلعات دریافتی را چاپ نخواهد کرد .

    کلید کاغذ (paper  )

    این کلید برای خروج کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد . این کلید زمانی عمل می کند که چاپگر در حالت غیر فعال باشد . (چراغ سبز خاموش باشد )

وضعیت چراغ ها

    چراغ قرمزروشن باشد : چاپگر روشن است .(کلید روشن / خاموش در حالت روشن قرار دارد )

    چراغ قرمز خاموش باشد : چاپگر خاموش است . (کلید روشن / خاموش در حالت خاموش قرار دارد )

    چراغ قرمز در حالت چشمک زدن باشد :هد چاپگر بیش ازاندازه گرم شده است وعملیات چاپ باید متوقف شود .

    چراغ سبز روشن باشد : چاپگر در حالت فعال یا آماده به کار قراردارد و برای چاپ آماده است .

    چراغ سبز خاموش باشد : چاپگر در حالت غیرفعال قراردارد واطلاعات دریافتی را چاپ نمی کند .

    چراغ سبز در حال چشمک زدن باشد : کاغذ در چاپگر وجود ندارد .

    چراغ قرمز و چراغ سبز هر دو در حال چشمک زدن باشند : چاپگر قادر به برقراری ارتباط با هد نمی باشد (هد خراب شده یا کابل های ارتباطی دچار مشگل شده اند) و جهت تعمیر چاپگر به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه نمایید .

تذکر :

    در صورت بروز هر گونه مشگلی که توسط چراغ ها اعلام می شود عمل چاپ متوقف می شود و پس از رفع مشگل ، چاپگر در حالت غیر فعال قرار می گیرد . برای شروع مجدد عمل چاپ ، باید کلید آماده به کار (online) را فشاردهید تا چراغ سبز روشن شود و چاپگر در حالت فعال قرار گیرد .


شنبه 6 خرداد 1396برچسب:, :: 16:13 :: نويسنده : مینا نیکنام

جهت آویز شدن از سقف یا میله طراحی شده است ، توزین باسکول دیجیتال به صورت کششی بوده و توسط قلاب هایی در قسمت بالا و انتهای دستگاه طراحی شده است توزین می نماید

مشخصات کلی :
برند : آنی لود - بی نظیر
مدل : ANYLOAD - 300 KG
ظرفیت : 300 کیلو گرم
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی

گارانتی : 12 ماه

سه شنبه 29 فروردين 1396برچسب:, :: 15:56 :: نويسنده : مینا نیکنام

باسکول نفرکش است ، باسکول سهند بزرگترین تولید کننده ی باسکول ورزشی در ایران است که تمام تولیدات باسکول مورد تایید فدراسیون ورزشی می باشد و باسکول بیشتر در مراکز ورزشی مورد استفاده است باسکول سهند با هدف کمک به سلامتی انسان طراحی شده است و در مدل های باسکول سکه ای و باسکول معمولی تولید می گردد ، باسکول سکه خور با عنوان منبع درآمدی در فروشگاه ها و داروخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و باسکول معمولی که در مدل باسکول قد سنج و باسکول قد و وزن نیز تولید می گردد بیشتر در مراکز بهداشتی درمانی و باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد


باسکول بی نظیر توسط کارخانه ی بی نظیر تولید می گردد این مجموعه تولیدات خود را در محورباسکول دامداری و باسکول فروشگاهی و باسکول صنعتی وارد بازار سیستم توزین می کند . باسکول بی نظیر سالیان سال است که در این عرصه در حال فعالیت بوده و روز به روز به کیفیت و تنوع در تولیدات این مجموعه افزون می گردد موارد استفاده از باسکول معرفی شده در فروشگاه ها و کارخانجات صنعتی می باشد


یک شنبه 6 فروردين 1396برچسب:, :: 15:49 :: نويسنده : مینا نیکنام

 باسکول غلطکی در واقع دارای لودسلی مرکزی می باشد که غلطک ها با استاندارد بر روی لودسل سوار شده اندباسکول غلطکی پند برای توزین مواد با ظرف های صنعتی یا طاقه پارچه های سنگین طراحی شده است که رول ها به قرار دادن کالا و حرکت پس از توزین کمک می نماید و فشار بر روی ماشین های صنعتی یا کاربر وارد نمی گردد 

مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 9100 R - 500KG
ظرفیت : 500 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
گارانتی : 14 ماه

 

 

 

یک شنبه 15 اسفند 1395برچسب:, :: 12:14 :: نويسنده : مینا نیکنام

 باسکول فروشگاهی در واقع ترازو با ظرفیت بالا همراه با کفه ی توزین بزرگ است

 
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 13000 - 200KG
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 25 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 13000 - 200KG
ظرفیت : 200 کیلو گرم| 300 کیلوگرم
دقت در توزین : 10 گرم | 20 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 13000 - 500KG
ظرفیت : 500 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 25 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : پند تک - دارا الکترونیک عضو گروه صنعتی پند
مدل : Dara dw200
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 20 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 18 ماه

 
 
مشخصات کلی :
برند : پند تک - دارا الکترونیک عضو گروه صنعتی پند
مدل : Dara dw400
ظرفیت : 400 کیلو گرم | 600 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم | 100 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 18 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 9000 - 150KG
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 25 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 9000 - 300KG
ظرفیت : 300 کیلو گرم | 500 کیلوگرم
دقت در توزین : 50 گرم | 100 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 9000 - 300KG
ظرفیت : 300 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 9000 - 500KG
ظرفیت : 500 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
 
مشخصات کلی:
برند : بی نظیر
مدل : bi nazir mb61 - 60 kg
ظرفیت : 60 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : بی نظیر
مدل : binazir mb150 - 150 kg
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : بی نظیر
مدل : binazir mb301 300kg
ظرفیت : 300 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : بی نظیر
مدل : binazir mb301S 300kg
ظرفیت : 300 کیلو گرم
دقت در توزین : 20 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : بی نظیر
مدل : binazir mb601 600kg
ظرفیت : 600 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : GS200
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 20 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : GS300
ظرفیت : 300 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 13000 - 300KG
ظرفیت : 300 کیلو گرم
دقت در توزین : 20 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 25 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : GS600
ظرفیت : 600 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 13000 - 500KG
ظرفیت : 500 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 25 ماه

 

 

چهار شنبه 27 بهمن 1395برچسب:, :: 12:24 :: نويسنده : مینا نیکنام

 ترازوی پرینتردار بهترین انتخاب در مصارف فروشگاهی می باشد ، این ترازو با امکان چاپ فاکتور فروش جهت مشتری و حفظ گزارش در حافظه ی دستگاه ، عملیات فروش را تکمیل می نماید 

   ترازو پرینت دار محک مدل mds 14000 دارای ظرفیت 70 کیلو گرم می باشد ، این ترازو قابل استفاده در فروشگاه و تره بار می باشد که بیشتر با سینی گود استیل مورد استفاده قرار می گیرد .    ترازو محک مدل 15000AP با دقت 2 گرم و ظرفیت 35 کیلو گرم می باشد ، این ترازو علاوه بر ثبت اقلام وزنی ، اقلام غیر وزنی را نیز فاکتور می نماید ، متاسفانه ترازو محک نمایشگر جهت نمایش اطلاعات فاکتور را نداشته و کاربر به صورت ذهنی تایپ می نماید .
   ترازو دیجیتال محک مدل mds 15000 ap دارای پرینتر داخلی جهت صدور فاکتور فروش می باشد ، ترازو قابلیت اتصال به کامپیوتر و ارسال اطلاعات وزنی را شامل می شود ، دستگاه دارای علمک جهت نمایش کامل اطلاعات می باشد .    ترازو محک مدل 15000BP بدون علمک بوده و دارای نمایشگر دو طرفه در دو سمت ترازو است ، دقت فوق العاده ی توزین در ترازو دیجیتال 2 گرم بوده که در تمام مدت توزین با ظرفیت 35 کیلو گرم حساسیت ذکر شده را حفظ می نماید .
   ترازو محک مدل mds15000 bp با ظرفیت 50 کیلو گرم و دقت 2 گرم توزین می نماید ، این ترازو بدون علمک بوده و امکان صدور فاکتور فروش را داراست ، نمایشگر ترازو به صورت دو طرفه در دو سمت دستگاه قرار گرفته است     ترازو دیجیتالی پند مدل 8600 ، دارای پرینتر داخلی می باشد ، این ترازو امکان ثبت 400 قلم نام و قیمت کالا را دارد ، این دستگاه علاوه بر صدور فاکتور اقلام وزنی ، قابلیت صدور فاکتور اقلام غیر وزنی را نیز شامل می شود .
   ترازو دیجیتال پند مدل 8600 دارای دقت 5 گرم در توزین مواد با ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، این ترازو امکان استفاده با دقت 1 گرم را نیز دارد که با تنظیم نمودن دقت امکان پذیر می باشد .    ترازو پند مدل px 7500 دارای چاپگر داخلی و lcd جهت نمایش اطلاعات فروش می باشد ،اینترازو دارای مقاومت بسیار بالا در حجم کاری سنگین می باشد و معمولا در میادین تره بار مورد استفاده قرار می گیرد .
   ترازوی پرینتر دار اشل یکی از تولیدات کارخانه ی سوما الکترونیک می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . این ترازو در ابعاد بزرگی تولید گردیده است که مناسب استفاده در پروتئینی ها ، فروشگاه ها و سوپر میوه ها است .    
چهار شنبه 13 بهمن 1395برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : مینا نیکنام

 ترازوی محک یکی از برند های شناخته شده در صنعت ترازوی دیجیتال می باشد ،ترازو محک در دو مدل ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی در حال تولید است که بر اساس نیاز فروشگاه ها و کارگاه ها مدل انتخاب می گردد .

مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MAHAK MDS BR15000AP
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 25 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 2000
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : گرم
نوع کاربری : ترازو آشپزخانه
 
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 15000 AP - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 15000 BP - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 14000 P - 70 KG
ظرفیت : 70 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 11000 - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 15000 B - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 8800
ظرفیت : 15 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری :  ترازو صنعتی
گارانتی : 24 ماه
دو شنبه 27 دی 1395برچسب:, :: 15:27 :: نويسنده : مینا نیکنام

 

   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 9800 G - 1000KG8
ظرفیت : 1000 کیلو گرم معادل 1 تن
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 9800 ZS - 1000KG
ظرفیت : 1000 کیلو گرم معادل 1 تن
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
  گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT 3000M - 5000 KG
ظرفیت : 500 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 9400 - 1000 KG
ظرفیت : 1 تن
دقت در توزین : 500 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
  گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT 3000H - 5000 KG
ظرفیت : 5 تن
دقت در توزین : 2 کیلو گرم
نوع کاربری : باسکول  صنعتی
  گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT3000 U - 500 KG
ظرفیت : 500 کیلو گرم
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
  گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT4000 - 1000 KG
ظرفیت : 1 تن
دقت در توزین : 500 گرم
نوع کاربری : باسکول  صنعتی
گارانتی : 14 ماه

 

 

 

یک شنبه 12 دی 1395برچسب:, :: 14:26 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی پند در گروه ترازوی دیجیتال قرار گرفته که دارای نمونه های قابل توجهی در گروه ترازوی صنعتی و ترازوی فروشگاهی است ، تمامی ترازو های دیجیتال ارائه شده توسط ترازو پند دارای مقاومت بدنه می باشند که در قیاس با ترازو دیجیتالی موجود مزیت حائز اهمیتی است.

   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 8600 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
   ترازو پرینت دار پند :
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 8600 - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 14 ماه
   ترازو پرینت دار پند :
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 7500 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
   ترازو پرینت دار پند :
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 7500 - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 6000 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 8600 S - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 7500 S - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 14 ماه
سه شنبه 30 آذر 1395برچسب:, :: 11:46 :: نويسنده : مینا نیکنام

 

   
مشخصات کلی :
ترازو بارکد زن سوما
برند : سوما الکترونیک
مدل : soma str 101-p
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : فروشگاهی
  گارانتی : 24 ماه
   
مشخصات کلی :
ترازو دیجیتال اشل
برند : اشل - سوما الکترونیک
مدل : SOMA ECHELLE P50
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه

 

   

چهار شنبه 3 آذر 1395برچسب:, :: 16:28 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازو بیورر با تنوع در زمینه ی ترازوی نوزاد  متخصص سلامتی در صنعت ترازوی دیجیتال می باشد .

   
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer by80
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
گارانتی : 24 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer by20
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
   
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer jgs22
ظرفیت : 5 تا 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
  گارانتی : 24 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : Beurer
مدل : beurer jps11
ظرفیت : 100 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : ترازو نوزاد
   
مشخصات کلی :
برند : beurer
مدل : beurer jps07
ظرفیت : 150 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری :ترازو نوزاد

 

سه شنبه 18 آبان 1395برچسب:, :: 15:44 :: نويسنده : مینا نیکنام

پارسنگ برای قرار دادن ظرفی بر روی سینی توزین مورد استفاده قرار می گیرد برای اینکه وزن ظرفی محاسبه نگردد .

  • ظرفی که قرار است بر روی سینی قرار گیرد را خالی نمایید و سپس روی سینی قرار دهید .
  • دکه پارسنگ را فشرده که همزمان چراغ پارسنگ روشن شده و عملیات اجرا می گردد .
  • سپس مواد را داخل ظرف قرار داده و توزین نمایید .
  • با تمام شدن کار اگر ترازو فروشگاهی از سری جدید بوده و پارسنگ به صورت اتو بوده و پس از برداشتن ظرف و کالا نمایشگر صفر شده نیاز به انجام کاری نیست .
  • در صورتی که پس از برداشتن کالا نمایشگر صفر نشد کلید پارسنگ را مجدد وارد نمایید .
چهار شنبه 5 آبان 1395برچسب:, :: 13:36 :: نويسنده : مینا نیکنام

باسکول جاده ای 100 تن ترکیبی از بتن و فلز بوده که با استفاده از بهترین قطعات و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا تولید شده است دستگاه معرفی شده غیر قابل حمل و دارای استاندارد های بین المللی می باشد .

 

یک شنبه 18 مهر 1395برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : مینا نیکنام

دارای دقت 0/01 گرم در ظرفیت 200 و 300 گرم می باشد ، ترازو با محفظه ی توزین می باشد که به صورت درب از بالای دستگاه روی مواد را گرفته و امکان دخالت و تاثیر هوای محیط را می کاهد و توزین با خطای کمتری انجام می گیرد .

 






مدل ترازوی دیجیتالی ظرفیت توزین حساسیت در توزین ابعاد ترازو 
ترازوی آزمایشگاهی مدل hakl 200 گرم 0/01 گرم 17 × 22 سانتی متر

انتخاب ترازو دیجیتال مناسب برای فروشگاه ها یکی از مهم ترین مسئله می باشد ترازو از زمان های قدیم تا به حال یکی از ابزارهای فروش در فروشگاه های مختلف می باشد عملکرد اصلی ترازو وزن کردن است اما امروزه برای این که یک سیستم توزین بتواند به انتخاب اول خریدار تبدیل شود ویژگی های مختلفی دیگری نیاز است . امروزه فروشگاه های مختلفی در سراسر کشور ایجاد شده اند که هرکدام کسب و کار مختلفی دارند بعضی یک سوپرمارکت کوچک و بعضی یک هایپرمارکت بزرگ با شعب مختلف هستند در سمت دیگر هم ترازوی دیجیتال با تنوع مختلف در بازار سیستم های توزین این تنوع فروشگاه ها و ترازو یک مسئله ای به نام انتخاب ترازو را به وجود آورده است و انتخاب را برای کاربران دشوار می کند گاهی افراد دستگاهی خریداری میکنند که نمیتواند نیاز های آن ها را برطرف کند و یا برخی از ویژگی های آن ها هیچ کاربردی برایشان ندارد

ترازوی دیجیتال در واقع در مدل های مختلف بر اساس نوع فعالیت ارائه می گردد که در گروه بندی ترازوی فروشگاهی ، ترازوی صنعتی ، ترازوی نفرکش و در ظرفیت های بالا با عنوان باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و باسکول جاده ای ارائه می گردد .

امروزه هایپر مارکت ها رشد روز افزون و فراوانی و داشته اند و همزمان با آن ها تکنولوژی اتوماسیون فروش آنها نیز پیشرفت زیادی داشته است به دلیل افزایش هایپر مارکت ها در سطح شهرها رقابت بالایی صورت گرفته است و برای داشتن یک مجموعه مناسب علاوه بر به کاربردن متد های مخلتف در فروش اجناس از جمله تخفیفات جنسی ، ریالی ، جوایز و سایر موارد نحوه و سادگی خرید نیز بسیار حائز اهمیت می باشد در واقع در این بازار رقابتی نحوه و سادگی خرید می تواند تمایز دهنده یک فروشگاه از باقی هایپر مارکت ها باشد و آن را به انتخاب اول مشتری تبدیل نماید منظور از نحوه و سادگی خرید چیست ؟ سادگی خرید درواقع می توان به این صورت تعریف کرد که مشتری در کمترین زمان اجناس خود را انتخاب یا توزین کند و به صندوق مراجعه و تصویه حساب کند نحوه خرید نیز اطمینان از درست ، کامل و قابل پیگیری بودن خرید است لازمه ایجاد این نوع سیستم استفاده از ابزارآلات مناسب جهت اجرای آن است از جمله این ابزارآلات ، نرم افزار ، صندوق فروشگاهی و ترازو است . در حال حاضر در کشور ما هایپر مارکت های بزرگ و موفق از سیستم آنلاین در صندوق ها و شعب های خود استفاده می کنند و لازمه این سیستم داشتن نرم افزار فروشگاهی آنلاین و ترازو آنلاین است در این نوع سیستم سادگی ونحوه خرید در بالاترین سطح خود بین سایر فروشگاه ها قرار دارد برای داشتن یک فروشگاه موفق نیاز به مشتریانی که از رضایت ما برخوردار باشند داریم و این رضایت تنها با توجه به نیاز های مشتری به دست آورده می شود 

انتخاب ترازو دیجیتال مناسب و کار آمد را میتوان یکی از مهم ترین ارکان یک فروشگاه حرفه ای دانست چرا که با پیشرفت تکنولوژی دسترسی آسان به اطلاعات و عملیات فروش توسط ترازوی حرفه ای امکان پذیر گردیده است .

 

برند : بی نظیر


ظرفیت : ٦٠ کیلوگرم  | ١٥٠ کیلوگرم | ٣٠٠ کیلوگرم | ٦٠٠ کیلوگرم |١٥٠٠ کیلوگرم

دقت در توزین :٥٠ گرم | ٥٠ گرم | ١٠٠ گرم | ١٠٠ گرم |٢٠٠ گرم


نوع کاربری :باسکول  فروشگاهی | باسکول صنعتی | باسکول فروشگاهی | باسکول فروشگاهی | باسکول صنعتی

گارانتی : ١٢ ماه


باسکول های بی نظیر  معرفی شده ساخت کارخانه ی بی نظیر می باشد که سالیان زیاد است در این زمینه در حال فعالیت می باشد و تولیدات خود را در این زمینه گسترش داده است .





باسکول ٦٠ کیلویی  | باسکول ١٥٠ | باسکول ٣٠٠ کیلویی | باسکول ٦٠٠ کیلویی | باسکول ١٥٠٠ کیلویی |

چهار شنبه 17 شهريور 1395برچسب:باسکول دیجیتال, :: 11:51 :: نويسنده : مینا نیکنام
لزوم استاندارد بودن باسکول در امر توزین اجباری می باشد برخی از محصولات با وزن مبادله می شوند به بیان دیگر آنچه در ازای قیمت این محصولات ارزش دارد وزن معینی از این محصول است حال تصور کنید که وسیله توزین ما که همان ترازو یا باسکول است دارای خطا در توزین باشد در این صورت خریدار در برابر پولی که می دهد یا جنس کمتری دریافت می کند یا فراتر از مبلغی که پرداخته است . در صورت اول خریدار متضرر می شود و در صورت دوم فروشنده است که ضرر میکند .

فرض کنید محصولی را با ترازو یا باسکول معیوب و غیر استاندارد وزن کنیم و وزن به دست آمده صحیح نباشد این محصول را با وزنی که توسط ترازو یا باسکول معیوب توزین کرده ایم به خریدار بدهیم و خریدار هم آن محصول را برای فروش به دیگری بخواهد حال او نیز محصول را با سیستم معیوب دیگری برای فروش نفر سوم وزن می کند و وزنی متفاوت به دست می آورد این وزن نه تنها با وزن اصلی محصول فرق می کند بلکه با وزن خریداری شده هم متفاوت است با فروش دوباره آن جنس با وزنی غیر صحیح بار دیگر خریدار یا فروشنده دچار ضرر می شوند. حال این روند را ادامه دهید؛ نتیجه فاجعه بار خواهد بود .

این فرایند علاوه بر وارد کردن ضرر به افراد مختلف ، موجب از بین رفتن اعتماد و اطمینان در مبادلات محصولات با وزن مشخص می شود عدم وجود اعتماد و اطمینان در تجارت های کلان موجب از هم پاشیدن شالوده تجارت می گردد .

فرض دیگری که باید نظر گرفته شود، استفاده از باسکول یا ترازوی دیجیتال معیوب در تولیدی ها و کارخانجات است در صورتی که سیستم استفاده شده در کارخانه دارای خطا باشد و تنها مقدار کمی خطا در هر بار وزن کشی را ثبت کند ، اگر آن کارخانه تنها ٥٠ بار عملیات توزین را در روز انجام دهد  در انتهای روز ٥٠ ضرب در n اشتباه رخ داده و کارخانه در یک ماه متحمل ضرر و زیان بسیار زیاد و گاها غیر قابل جبران می شود .

اگر معیار ثابتی برای استاندارد بودن باسکول دیجیتال وجود نداشته باشد سازمان های نظارتی چگونه می توانند نسبت به کم فروشی و حمایت از حقوق مصرف کننده اقدام کنند ؟ برای همین نیاز جدی به معیار هایی برای تعیین صحت عملکرد ترازو و باسکول داریم علاوه بر آن باید تست و سنجش باسکول و ترازو به صورت صحیح و دقیق و با یک معیار و روش ثابت انجام شود تا شاهد بروز اشتباهات فاجعه بار این بخش از اقتصاد نباشیم .

در زمینه سنجش صحت عملکرد باسکول خوشبختانه معیار های معین و روش سنجش اصولی و صحیح وجود دارد  سنجش ترازوهای مختلف در بازه های زمانی مختلف انجام می شود و تقریبا بجز در موارد تقلب می توان به درستی عملکرد ترازوها اطمینان داشت .

اما در مورد باسکول این مسئله کمی دارای ابهام است متاسفانه بالا بودن ظرفیت توزین توسط باسکول و نیاز به ابزار های تخصصی برای سنجش صحت باسکول موجب شده است صحت عملکرد باسکول ها مورد شک و تردید باشد .


چهار شنبه 17 شهريور 1395برچسب:ترازواستیل ضد زنگ, :: 11:49 :: نويسنده : مینا نیکنام

ساخت شرکت بیورر آلمان است که با استفاده از استیل ضد زنگ ساخته شده است و می تواند مایعات را نیز توزین نماید ، طراحی این ترازو ساده و شیک است و دارای ظرفیت وزنی ٥ کیلو گرم است که در ابعاد ٢٠.٣×١٨.٢×١.٥ سانتی متر عرضه می شود.کلید های کاربری این ترازو دیجیتال لمسی می باشد که هم عمر بیشتری می کند و هم کاربری راحت تری دارد ، این ترازو می تواند مواد مختلف را در واحد های وزنی متفاوت توزین نماید ، انرژی مورد نیاز این ترازو با ٢ عدد باتری لیتیومی تامین می شود که می تواند به راحتی تعویض شود و برای زمان زیادی کار کند.


 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks٥١ ٥ کیلو گرم ١ گرم ٢٠.٣×١٨.٢×١.٥

ساخت آلمان است و با جنس پلاستیک فشرده با طرحی ساده و رنگ سفید و با دکمه های کاربری لمسی طراحی و ساخته شده است ، ظرفیت این ترازو 5 کیلوگرم است و با ابعاد مناسب 23.2×15.3×1.65 سانتی متر برای استفاده در آشپزخانه طراحی شده است این ترازو می تواند 5 کیلوگرم مواد غذایی را به راحتی و با دقت بالا توزین نماید.



مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks27 5 کیلوگرم 1 گرم 23.2×15.3×1.65 سانتی متر
سه شنبه 9 شهريور 1395برچسب:ترازو وزن کشی , :: 13:57 :: نويسنده : مینا نیکنام

با جنس بدنه شیشه ای توسط شرکت آلمانی بیورر ساخته شده است. این ترازو دارای صفحه نمایشگر خوانا و 4 حافظه برای ذخیره سازی می باشد. ویژگی خاص این ترازو زیرپایی سخنگو بودن آن است. این ترازو با ظرفیت 150 کیلوگرم و دقت 100 گرم در ابعاد 35×34×2.3 سانتی متر عرضه می شود.


 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs39 150 کیلوگرم 100 گرم 35×34 سانتی متر
ساخت شرکت آلمانی بیورر است و با جنس شیشه نشکن در طرحی شیک و مدرن ساخته شده است ، قابلیت های خاموشی خودکار و روشن شدن ضربه از مشخصات این ترازو خانگی است ، این ترازو با ابعاد ٣٠×٣٠×١.٧ سانتی متر با باتری کار می کند.این ترازو بیورر با طرحی زیبا و خاص خریدار را به داشتنش ترغیب می کند ، ظرفیت این ترازو ١٥٠ کیلو گرم است که با نمایشگر دیجیتال می تواند به راحتی وزن افراد معمولی را توزین می نماید.






مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs٢٨ ١٥٠ کیلو گرم ١٠٠ گرم ٣٠×٣٠×١.٧
سه شنبه 2 شهريور 1395برچسب:ترازوی صنعتی جادور, :: 16:58 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی صنعتی قطعه شمار ساخت کشور تایوان با رعایت استاندارد های معتبر جهانی است ،ترازوی صنعتی جادور مدل jdi دارای سینی توزین استیل از جنس فوق العاده ی استنلس استیل است که در برابر محیط مرطوب مقاوت داشته و دچار زنگ زدگی نمی گردد و یکی از بهترین پوشش ها برای سینی توزین است قابلیت اتصال ترازو به کامپیوتر از ویژگی های برجسته ی ترازو صنعتی جادور است ، ظاهر دستگاه بدون علمک بوده و دارای نمایشگر lcd back light با وضوح کامل است .





مدل ترازو دیجیتال ظرفیت توزین دقت در توزین ابعاد دستگاه
ترازوی صنعتی مدل jdi ٥٠٠ گرم ٠/١ گرم ٣٨٢ × ٣٤٤ × ١٢٤ میلیمتر
ترازوی وزن کشی بیورر با جنس بدنه شیشه مقاوم با طرحی جدید و مدرن توسط آلمان ساخته شده است ، ترازو خانگی بیورر دارای دو صفحه نمایش دیجیتال و آنالوگ است. ظرفیت این ترازو 180 کیلو گرم با دقت 100 گرم است. ابعاد کلی 34×40×3.1 برای استفاده در منزل بسیار مناسب است.ترازو خانگی بیورر با طرحی خاص و مدرن توسط شرکت آلمانی بیورر طراحی و ساخته شده است که دارای کیفیت و دقت بالایی است. شما با قرار گرفتن بر روی اینترازو زیرپایی در هنگام وزن کشی احساس جالبی را تجربه خواهید کرد.

 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs58 180 کیلو گرم 100 گرم 34×40×3.1



 

با طراحی و ساخت آلمانی و بدنه ای از جنس شیشه نشکن و استیل برای مصارف خانگی ساخته شده است که دارای مقاومت بالا و دقت زیادی است ، ظرفیت 150 کیلو گرمی آن و ابعاد 33×33×1.7 سانتی متری آن را برای استفاده در خانه ها بسیار مناسب کرده است.ترازو بیورر برای ارزیابی سلامت و نظارت بر روند وزنی افراد مناسب است ، اگر شما از طرح های متفاوت و جدید خوشتان می آید شرکت آلمانی بیورر ترازو های خانگی متنوعی را برای استفاده شما طراحی کرده است.
 
 





مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs44 150 کیلو گرم 100 گرم 33×33×1.7



 

سه شنبه 19 مرداد 1395برچسب: ترازو بیورر, :: 15:27 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازو وزن کشی بیورر محصولی از کشور آلمان بوده و در گروه ترازوی خانگی قرار گرفته است ، جنس بدنه دستگاه شیشه نشکن است و دارای صفحه نمایش LCD است ترازو خانگی از تکنولوژی لرزشی برای روشن شدن بهره می برد و شما با تکان دادن آن می توانید آن را روشن کنید ، اگر بر روی ترازو ، وزنی بیش از ظرفیت آن قرار گیرد ترازو هشدار می دهد ، برای بهینه شدن مصرف انرژی ترازو دارای خاموشی خودکار است که در صورت عدم استفاده طولانی مدت خاموش می شود ، البته برای خاموش کردن ترازو زیر پایی می توان با استفاده از دکمه نیز آن را خاموش یا روشن نمود ، ترازو غیر قابل شست و شو می باشد و از یک عدد باتری 3 ولت لیتیومی برای تامین انرژی استفاده می کند ودارای استاندارد اروپا  ودفترچه راهنمای فارسی ، انگلیسی و آلمانی می باشد





مدل  ظرفیت توزین  دقت توزین  ابعاد
 ترازو بیورر gs27 black flower  150 کیلو گرم  100 گرم  30×30 سانتی متر

ترازو سکا مدل آویز عقربه ای جهت توزین اطفال و نوزادان در مراکز درمانی می باشد ، ترازو آویز سکا ساخت آلمان با رعایت استاندار های توزین بوده و دارای ظرفیت 25 کیلو گرم با دقت توزین 25 گرم می باشدترازو به صورت پرتابل بوده و به راحتی قابل حمل می باشد قسمت قلاب ترازو سکا از قسمت بالا به محلی که از اطراف ، ترازو با مانعی برخورد ننماید آویز می شود و با قرار گیری نوزاد داخل کیسه ی توزین و آویز شدن از قسمت قلاب زیرین ، ترازو موجب نمایش وزن نوازد به صورت عقربه ای می گردد ، بدنه ی ترازو و کیسه ی توزین کاملا مقاوم طراحی شده اند و در زمان توزین آسیبی به نوزاد وارد نمی گردد .

شنبه 2 مرداد 1395برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی رطوبت سنج آدام از تولیدات کمپانی آدام است که در ظرفیت 50 گرم و دقت توزین 0/01 تولید می گردد از قابلیت های ویژه ی این ترازو امکان اتصال به کامپیوتر و نیز تعیین 1 تا 100 رنج رطوبت و نیز قابلیت تنظیم دما از 50 تا 160 درجه را دارا می باشد تولید این ترازو توسط کشور انگلیس صورت گرفته است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دفترچه راهنمای باسکول و آدرس manualscale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: